nedelja, 14. december 2008

Test 2000 - Prekinjen!

Na koncu regeneracijskega tedna je v navadi, da se testira ena izmed disciplin triatlona! Tokrat je bilo na vrsti plavanje, in sicer "test 2000". Za testni dan sem si izbral nedeljo, v jutranjih urah. Ogrevanje je potekalo po načrtu in tudi kasnejše ugotavljanje tempa testa je bilo v planu z načrtovanim. Sledilo je nekaj minut pavze in potem "akcija"! Že po nekaj odplavanjih dolžinah sem imel občutek neizmerne vročine in zaspanosti rok. Vzrok je bila namreč temperatura vode, nekje okoli 28-29°C. Po 500 m sem se odločil, da test predčasno zaključim in s skolonjeno glavo zapustim bazen! Mogoče mi je lahko le v tolažbo čas na 500 m... 5:37! Naslednjič bo bolje!

1 komentar:

Leni Fafangel_Triathlet pravi ...

Ciaoo Jaro!
Dobro ti to šopaš... bo kar zanimivo prihodnje leto ... ;)

Kaj zdej, gremo v St. Polten??

Aja, tudi js sm tebe dodala na moj blog...

Papa