nedelja, 11. januar 2009

09.01.09, Tek: 5 x 2 km

V izjemno mrzlem, -10°C, in sončnem vremenu sem se odpravil na stadion z namenom, da opravim s tekaškim treningom. Že dalj časa (nazadnje v 2008) nisem delal kakšnega hitrejšega treninga zato sem bil kar malce zaskrbljen kako so bodo noge odzvale na relativno hiter tek. Ko sem prispel v Brežice sem ugotovil, da tartan ni popolnoma splužen, celo nasprotno, sneg je bil lepo utrjen in pripravljen za tek na smučeh. To je bil vzrok, da mi je na dvojkah malo drsel korak, kar je tek naredilo samo še težji. Kot je v navadi v tej zimi delam ogrevanje in krose v Rebook-ovih Trail exhibition v katerih si lepo ogrejem noge in podplate. Za preostali del, tekaške vaje, pospeševanja in glavno serijo, pa uporabljam Nike-ove Skylon 11+ nad katerimi sem preprosto navdušen. Plan za glavno serijo je bil, da naj bi se tek izvajal pri intenzivnosti okoli AnP (179 ud/min) ali malenkost čez. Kako mi je to uspelo si lahko ogledate na Polarjem grafu

Ni komentarjev: