nedelja, 31. januar 2010

Januar

Shrani.si
(na zasneženem stadionu narejen tek 5 x 2 km, ;))
Pretekli mesec je mineval v boju med glavo, telesom in naravo (beri mrazom in snegom). Bilo je kar nekaj omembe vrednih trenutkov, med njimi pa naj izpostavim zaključena verzija diplomskega dela (upam, da diplomiram do konca februarja), pozdravljena poškodba desnega kolena, prvi kilometri s kolesom na Primorskem in pravkar končano DP v plavanju v Celju. Slednjega sem zaradi velike utrujenosti končal nekoliko pod pričakovanji, saj sem 800 metrov odplaval v času 9:08 (cilj bi bil dosežen z 9:00). V decembru in začetku januarja sem imel nekaj nevšečnosti z desnim kolenom, sumil pa sem da gre za t.i. tekaško koleno. Z nekaj preprostimi krepilnimi vajami za štiri glavo mišico sem poškodbo v drugi polovici januarja saniral in tako zopet neovirano treniram tek. Nekaj tekaške pripravljenosti je splavalo po vodi, vendar počasi prihajam na zadovoljiv nivo. Če primerjam pretekle sezone s sedanjo, lahko hitro ugotovim, da je aerobna pripravljenost, predvsem pa maščobni metabolizem na višjem nivoju. Na daljših tekih lahko pri istem naporu tečem tudi do 20 s hitreje po kilometru. Sestavni del tekaškega treninga sta poleg lahkotnih tekov tudi dva nekoliko bolj intenzivna treninga. Tu je prostor za tempo teke in distance na 2 oz. 3 km. Tekaško torej napredujem, občutki na kolesu pa so tudi že solidni in po nekaj kilometrov sem že čutil, da tudi kolesarjenje začenjam iz bistveno višjega nivoja kot leta poprej. Prejšnji konec tedna sva bila s kolegom na dvodnevnih mini pripravah na Primorskem. V dveh dneh sva brez večjih težav prevozila 220 km, kar je za začetek zelo obetavno. Takšen sistem bom prakticiral tudi v nadaljevanju, vse dokler v domačih krajih ne pride do otoplitve. Povratek na Primorsko načrtujem že naslednji teden, ko bom v Izoli ali Medulinu preživel 3-4 dni, kjer bo zopet poudarek predvsem na kolesarjenju.

Ni komentarjev: