sobota, 6. februar 2010

Ob Burji še vedno 100 %

Noč v hotelu je bila mučna z malo spanca pri visoki temperaturi zraka v sobi. Kljub vsemu sem se ob 7 uri brez težav prebudil (kar je zame čudež), odšel na lahek zajtrk in nato v bazen, da naredim nekaj kilometrov. Že včeraj sem se zmenil, da bom plaval kar s plavalci PK Koper. Že iz plavalskih let vem, da so takšni treningi zmeraj nekaj posebnega. Že ob prihodu me je "zabilo", ko sem videl, da bo potrebno plavati po dolgem (50 m). Res je, 100 m naenkrat postane 105, rame pa zacementirane :) Preplaval sem 4,2 km z glavno serijo 4 x (5 x 100) na 1:30 za 1:15-17! Sledil je preostanek zajtrka in malo regeneracije v sobi. Ob 12 uri je sledilo 3,5 urno kolesarjenje po slovenski obali in Istri vse do Novegagrada. Burjica je bila kar močna zato je bil povratek do slovenske meje kar mučen in počasen. Če pa pri vsem tem še dežuje, je lahko kolesarjenje kar tečen šport. Števček je na koncu pokazal slabih 90 km, povprečna pa zgolj 25 km/h. Da sem izpolnil včeraj zadani plan sem zvečer odtekel še lahkotnih 10 km od Žusterne - Izole - Kopra - Žusterne. Pulz pri teku se je postopama umirjal in na koncu obstal med 143 - 145 ud/min. Posebnost tega teka je bila tema, slabo osvetljena kolesarska pot ter seveda Burjica.
(po 3 treningih/dan se ti mora malo skisat ;))

4 komentarji:

marjan pravi ...

da res je tako!

marjan pravi ...

resnično pa tudi drži pri tebi formula: volja + trud = USPEH !

Rok pravi ...

Točn tak kot je vidn na slikici,le gasa naprej stari.:))

Darč pravi ...

Dobr ti leti, si ko tale spiderman ;), nč ti ne pride do živga.